Recommended Post Slide Out For Blogger

3 Nisan 2012 Salı


FARKLI, ŞIK, ESTETİK, MODERN, TREND GÜZEL LÜKS BİR EV


MİNİMALİST VE MODERN HATLARLA DÖŞENMİŞ, BANYODA RUSTİK VE ALTINLA BÜTÜNLEŞEN ŞIK BİR EV PAYLAŞIYORUM  ARKADAŞLAR DEĞERLİ YORUMLARINIZI BEKLİYORUM...


       TAVUSKUŞLARI ÇOK ŞIK..TEBRİKLER...



ŞUNA BAKSANIZA :)))







BANYO BENİM TASARIMIMDAN GEÇMİŞTİ
DUŞ İÇİNDEKİ NİŞ DETAYINI ÇOK DÜŞÜNMÜŞTÜM SONUÇ SÜPER OLDU..


                                                

   AYSUN&TOLGA KARA ÇİFTİNE TEŞEKKÜRLER...EVLERİNİ BENİM BLOĞUMA   AÇTIKLARI İÇİN İYİKİ VARSINIZ...(SEVGİLİ KUZENLERİM)

11 yorum:

  1. Duygu, ne hoş bir ev.Sade ve oldukça şık.Güle güle otursunlar, mutluluk içinde.Banyoya değen ellerine sağlık.Sevgiler.

    YanıtlaSil
  2. TEŞEKKÜR EDERİM AHESTECİM.. MUTLU MUTLU OTURURLAR İNŞALLAH..

    YanıtlaSil
  3. Şirin ve sıcak bir ev. :)

    Güle güle otursunlar.

    YanıtlaSil
  4. TANIŞTIĞIMA MEMNUN OLDUM CANIM
    :)
    HOŞ GELDİN.
    BANA DA BEKLERİM:))

    YanıtlaSil
  5. Bu yorum yazar tarafından silindi.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. HOBİ VAKTİ;GÜZEL YORUMUN İÇİN TEŞEKKÜRLER..HOŞGELDİN

      BİR KASE LEZZET;HOŞGELDİN:))BU ARADA MUHAKKAK KAHVENİ İÇMEYE GELİCEM:))

      Sil
  6. Banyoyu çok beğendim , sevgiler.

    YanıtlaSil
  7. teşekkürler zeynepcim..

    YanıtlaSil
  8. ampul şeklindeki lamba çok güzel! bayıldım :)

    edankb.blogspot.com

    YanıtlaSil
  9. gerçekten çok güzell :) bana da beklerimm sevgilerle

    YanıtlaSil